Dwadzieścia dni zakupowego szaleństwa i setki produktów prosto znad Sekwany! Wyjątkowa kompilacja francuskiej muzyki w oryginalnych aranżacjach młodych polskich artystów, i najznakomitsze francuskie piosenki francuskich gwiazd, uroczysta gala w Teatrze Wielkim Operze Narodowej z koncertem Natalii Nykiel i Antka Smykiewicza oraz występ najsłynniejszego francuskiego kabaretu – Lido de Paris.  Już tej jesieni Francja zawita do Polski dzięki drugiej edycji kampanii French Touch.

French Touch czyli święto Francji w Polsce to wspólna inicjatywa Ambasady Francji oraz agencji Cryptone. – Od czerwca prowadziliśmy szeroko zakrojoną kampanię edukacyjną. Mówiliśmy Polakom o kulturze, kuchni, modzie, urodzie i designie, czyli wszystkim tym, co składa się na wyjątkowy francuski styl życia – tłumaczy Agnieszka Stańczyk dyrektor agencji Cryptone w Polsce. – Teraz French Touch wkracza w swoją finałową fazę. Razem z naszymi Partnerami przygotowaliśmy mnóstwo atrakcji na zbliżającą się jesień – dodaje.

21 września rusza ogólnopolska akcja handlowa. Do 10 października, w całej Polsce, będzie można skorzystać z atrakcyjnych ofert oraz pakietów promocyjnych na francuskie produkty przygotowane przez partnerów kampanii. – Carrefour jako jeden z największych francuskich inwestorów na polskim rynku inicjuje i wspiera szereg wydarzeń promujących kulturę francuską w Polsce – mówi Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska. – Po raz drugi zostaliśmy głównym partnerem akcji French Touch. Zapraszamy wszystkich Klientów od 21 września do 3 października do odkrywania oferty produktów francuskich w hipermarketach i wybranych supermarketach Carrefour dodaje.

W podróż po smakach Francji zabierze nas także Président, najbardziej rozpoznawalna marka francuskich serów. – Nasz udział w French Touch wiąże się z marką Président – światowego lidera na rynku serów. Marka ta nierozerwalnie związana jest z francuską kulturą kulinarną i gastronomiczną. W ramach akcji każdy będzie mógł spróbować bogactwa smaku serów dzięki szerokiej  gamie  produktów, jakie przygotowaliśmy – zapewnia Aleksander Czepelewski, Dyrektor Marketingu Strategicznego.”.

– Projekt French Touch ma na celu, między innymi, propagowanie francuskiego „know-how” mówi Thierry Doucerain, prezes zarządu EDF Polska. – Wspieramy akcję mówiąc jednocześnie o innowacyjnych rozwiązaniach energetycznych, które można z powodzeniem wprowadzać w Polsce, dbając jednocześnie o środowisko naturalne – dodaje.

French Touch to jednak nie tylko akcja handlowa i ekologia. To także spora dawka francuskiej kultury w najlepszym wykonaniu. W tym roku French Touch połączył siły z Universal Music Polska, aby zaprezentować wyjątkową kompilację muzyki francuskiej na CD. To będzie prawdziwa uczta dla zmysłów i wyraz wciąż żywego dialogu kulturalnego między Polską, a Francją. Na płycie pojawią się m.in. dwie zaskakujące premiery. Młodzi polscy artyści, będący odkryciami naszej rodzimej muzyki, : Natalia Nykiel oraz Antek Smykiewicz nagrali specjalnie zaaranżowane dla nich, polskie wersje francuskich piosenek. Ale to nie wszystko! Kompilacja French Touch zawiera także najważniejsze gwiazdy z obecnych list przebojów radiowych Francji i Polski: Indila, John Mamann, Louane, Kendji Girac, Stromae, a także słynną wokalistkę Jane Birkin, której znany duet z Sergem Gainsbourgiem – „Je T’aime,…Moi Non Plus” jest definicją francuskiej piosenki o miłości. Uroczysta premiera tej wyjątkowej składanki odbędzie się 16 września.

Zwieńczeniem kampanii będzie uroczysta gala w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie. Na deskach stołecznej opery wystąpią m.in. Natalia Nykiel, Antek Smykiewicz, Bemy, Claudio Capeo, Claire Keim, Nolwenn Leroy oraz Lido de Paris – najsłynniejszy francuski kabaret. Widowisko urozmaicą także wspaniałe pokazy filmowe – reportaż o Korsyce widzianej z lotu ptaka oraz film o Claude Lelouch – znanym francuskim reżyserze. Spektakl transmitowany będzie przez jedną z ogólnopolskich telewizji… Organizatorzy nie odsłaniają jednak wszystkich kart. Galę uświetni pokaz jednego z największych projektantów mody. Kto zawojuje Warszawę po zeszłorocznym show z Jean-Paulem Gaultierem w roli głównej? Dowiemy się już 7 października.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ